انتشارات چشم ساعی

چاپ کتاب، تبدیل پایان نامه به کتاب، مجوز چاپ کتاب

انتشارات چشم ساعی

چاپ کتاب، تبدیل پایان نامه به کتاب، مجوز چاپ کتاب

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانشجویان گرامی در هر مقطع تحصیلی می توانند پایان نامه و یا طرح های کارآموزی و تحقیقاتی خود را تبدیل به کتاب و  از امتیازات کتاب استفاده نمایید.هر نویسنده بدون محدودیت می تواند از امکاناتی مانند عضو صندوق حمایت از هنرمندان، عضو اهل قلم، و دیگر امتیازات استفاده نماید.

 

تبدیل کتاب به پایان نامه

مراحل گرفتن مجوز کتاب در همه انتشارات یکسان است هیچ فرقی نمی کند و با توجه به قراردادی که در انتشارات چشم ساعی بسته می شود حق امتیاز کتاب و حق چاپ کتاب برای صاحب اثر کاملا محفوظ و متعلق به شخص ایشان می باشد.

اطلاعات بیشتر و جامع در خصوص تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ پایان نامه به صورت کتاب

  • انتشارات چشم ساعی
  • ۰
  • ۰

به طور کلی برای گرفتن مجوز کتاب و چاپ کتاب مراحل یکسانی باید انجام شود که این مراحل برای کلیه کتاب ها و در تمامی انتشارات یکسان می باشد. مراحل چاپ یک کتاب شامل موارد زیر می باشد: مراحل گرفتن مجوز برای چاپ کتاب زمانی که تصمیم دارید کتاب خود را آماده و به چاپ برسانید ابتدا باید فایل کتاب خود را آماده کنید (نرم افزارهای پرکاربرد برای نوشتن کتاب) و مشخص کنید که فایل و کتاب مورد نظر در چه سایزی قرار است به چاپ برسد همچنین تعیین فونت کتاب و فرمت کلی صفحات و فصول کتاب. در قدم بعدی شما باید صفحات و بخش های ایتدای و انتهایی کتاب مانند، صفحه عنوان کتاب، شناسنامه کتاب، پیشگفتار کتاب، سرفصل های کتاب، منابع و مآخذ و .... را آماده و به فایل خود بر اساس نظم و استاندارد های موجود اضافه کنید.

 

 

طراحی جلد کتاب نیز دارای اهمیت بسیار بسیار بالایی می باشد که باید آن را نیز آماده کنید و یا می توانید آن را به یک متخصص طراح با دانش طراحی جلد کتاب واگذار کنید، جلد کتاب یکی از فاکتورهای بسیار تاثیر گذار در جذب خواننده و فروش کتاب می باشد. پس از آماده شدن فایل نهایی کتاب بایستی مراحل و اقدامات زیر برای صدور مجوز و چاپ کتاب انجام شود:

  1. اولین قدم برای چاپ هر کتابی این است که شما یک انتشارات معتبر را پیدا کنید که هم بتوانید به ایشان اعتماد کنید و هم رزومه خوبی در زمینه چاپ و نشر کتاب داشته باشد.
  2. انعقاد قرارداد چاپ کتاب، که برای چاپ کتاب های مختلف قراردادهای مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع کتاب ها، سابقه مولف و یا حتی بودجه صاحب اثر می توان یکی از این قرارداد ها منعقد گردد.
  3. ارسال فایل نهایی کتاب برای انتشارات
  4. ارسال فایل کتاب برای خانه کتاب توسط انتشارات و گرفتن شابک اختصاصی برای کتاب (ناشر باید یک کد سیزده رقمی منحصر به فرد که تحت عنوان شابک شناخته می‌شود را به اثر اختصاص دهد که یک شماره‌ی استاندارد بین‌المللی کتاب است و جهت شناسایی اثر در سطح ملی و بین المللی به کار می‌رود)
  5. ارسال فایل کتاب برای کتابخانه ملی توسط انتشارات جهت گرفتن فیپا کتاب (ناشر اثر را جهت دریافت فهرست‌ نویسی پیش از انتشار (فیپا) در وب سایت کتابخانه ملی به ثبت می‌رساند)
  6. ارسال فایل کتاب و طرح جلد کتاب برای وزارت فرهنگ و ارشاد و درخواست دریافت مجوزهای لازم، در این مرحله با توجه با نوع و موضوع کتاب که تخصصی، علمی، کودکان، دینی و مذهبی و ...باشد، فایل کتاب برای مراجع و اشخاص ذیصلاح ارسال می گردد و ویرایشات و یا تائید نهایی کتاب صورت می پذیرد. (این مرحله زمانبرترین مرحله در روند مراحل چاپ کتاب می باشد که ممکن است برای برخی کتب به چندین ماه نیز به طول بیانجامد)
  7. چاپ کتاب و دریافت اعلام وصول (در آخرین مرحله پس از چاپ کتاب، باید تعدادی مشخص از نسخه‌های کتاب جهت دریافت اعلام وصول به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل گردد)
  8. تحویل کتاب به نویسنده با توجه به نوع قرارداد منعقد شده

 

  • انتشارات چشم ساعی
  • ۰
  • ۰

شما می توانید در هرزمیه شغلی که فعال هستید، تخصص و تجربه و زمینه شغلی خود را تبدیل به یک کتاب نفیس و ماندگار کنید. ما شما را در کلیه مراحل چاپ کتاب راهنمایی و یاری خواهیم کرد.

 

تبدیل شغل به کتاب

برای چاپ کتابتان ما در انجام کارهایی چون آماده کردن فایل کتاب، ویراستیاری کتاب، طراحی جلد کتاب و کلیه مراحل و اقداماتی که برای چاپ کتاب لازم است یاری خواهیم کرد و با توجه به قرارداد منعقد شده برای چاپ کتاب کلیه این موارد را برای شما انجام خواهیم داد

همچنین با توجه به نوع قراردادی که برای گرفتن مجوز چاپ کتاب با شما بسته می شود حق امتیاز کتاب و حق چاپ کتاب برای شما (صاحب اثر) کاملا محفوظ می باشد و شما صرفا هزینه گرفتن مجوزات لازم اعم از فیپا، شابک، تائیدیه وزارت ارشاد برای چاپ را خواهید پرداخت و ۱۰ جلد کتاب نیز از چاپ اول به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

شما می توانید شغل و حرفه خود را تبدیل به کتاب کنید و برای چاپ و فروش کتاب خود با هر مجموعه یا چاپخانه ای به صورت مستقل وارد عمل شوید بدون اینکه نیاز باشد حقی یا درصدی از چاپ کتاب خود را به شخصی پرداخت کنید و با توجه به استقبال و بازاریابی و فروشی که برای کتابتان انجام می دهید اقدام به چاپ کتاب نمائید.

اطلاعات بیشتر و جامع در خصوص تبدیل شغل و تخصص خود به کتاب واینکه چگونه می توانید نویسنده شغل خود باشید

---------------------------------------

مشاوره رایگان برای چاپ کتاب: انتشارات چشم ساعی

شماره تماس: 03133382925

همراه: 09901687479

ایمیل: cheshm.saee@gmail.com

وب سایت: www.nashr1.ir

  • انتشارات چشم ساعی
  • ۰
  • ۰

انتشارات چشم ساعی با پروانه نشر شماره ۱۲۷۶۷ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیریت نویسنده و پژوهشگر الهام سادات سلجوقیان در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز نموده و تمامی تلاش خود را در آن جهت معطوف نموده است که بتواند با ارئه خدمات چاپ کتاب قدمی هرچند کوچک در راستای فرهنگ کتاب و کتابخوانی کشور عزیزمان ایران بر دارد.

با توجه به اینکه در حوزه نشر و چاپ کتاب یکی از بزرگترین مشکلات مولفان و نویسندگان ما بحث درآمدزایی می باشد و معمولا در فروش کتاب های ناموفق می باشند و با توجه به اینکه یکی از دغدعه های ایشان محفوظ بودن حق نشر کتاب برای ایشان است، ما  در انتشارات چشم ساعی با همکاری مراکز پخش معتبر در سطح کشور برای اولین بار اقدام به ارائه یک سود قطعی ۱۰% از فروش کتاب ها برای نویسندگان و مولفان فرهیخته کرده ایم و با حفظ حق نشر برای نویسنده (قرارداد نوع چهارم) حتی از چاپ سری اول که در اختیار انتشارات می باشد یک درصد سود قطعی را به نویسندگان پرداخت خواهیم کرد.

انتشارات چشم ساعی در مدت بسیار کوتاهی که از زمان شروع فعالیت ایشان می گذرد توانسته است اعتماد بسیاری از نویسندگان را جلب نمائید و مجوز چاپ تعداد کتب بسیاری را پیگیری، دریافت و چاپ نماید. (لیست کتاب های چاپ شده توسط انتشارات چشم ساعی)


  • انتشارات چشم ساعی